Forum EVRYTHING Strona Główna EVRYTHING
wszystko, o wszystkim, dla wszystkich
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj  RejestracjaRejestracja 
Diabeł ubiera się u Prady
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum EVRYTHING Strona Główna » Ksiązka... Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Diabeł ubiera się u Prady
Autor Wiadomość
Hania
czepiający sie


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 733
Skąd: z metropoliiiii:)

Post Diabeł ubiera się u Prady Odpowiedz z cytatem
Dostałam "Diabła.." na urodziny i wczoraj zaczęłam czytać (bo najpierw wzięła go moja mama). Jestem na 76 stronie i ostrzegam - wciąga. Wczoraj siedziałam nad tą książką do północy:)

_________________
"Raczej już zostanie tak jak jest..."
Lubię kaszkęSmile
Sro Lis 01, 2006 12:24 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sro Lis 01, 2006 12:24
brasil
admin


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 952
Skąd: TG

Post Odpowiedz z cytatem
No to na serio musi być wciągająca! A byłaś już na filmie? Lepiej przeczytać najpierw książkę.

_________________
"Na słowo sex
Odezwał się Reks
Pod stołem siedział
Z nami pod społem
Zawył z tęsknoty do mojej cnoty
Z całej swe psiej istoty
Szukał miejsca na psoty
Ignorował koty
Polował na stonogi
I odrzucał pierogi

REKSIO DO NOGI !
PRZEROBIE NA HOT-DOGI !"
Pią Lis 03, 2006 13:14 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matmadziaa
admin


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 481
Skąd: TG

Post Odpowiedz z cytatem
mowicie ze fajna?? hmm...........

_________________
"Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
Ohohohohoh my Darling, completely torn apart"

"Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me"
Pią Lis 03, 2006 15:16 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Hania
czepiający sie


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 733
Skąd: z metropoliiiii:)

Post Odpowiedz z cytatem
Fajna. Tylko raczej dla dziewczyn Smile

ps. filmu nie widziałam, poczekam aż bedzie na dvd

_________________
"Raczej już zostanie tak jak jest..."
Lubię kaszkęSmile
Pią Lis 03, 2006 21:14 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Konrad
czepiający sie


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 538
Skąd: Zbrosławice

Post Odpowiedz z cytatem
ja widziałem film-całkiem fajny, ale taki jakby no nie wiem... za kobiecy

_________________
Non omnis moriar...
Sro Lis 08, 2006 16:41 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hania
czepiający sie


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 733
Skąd: z metropoliiiii:)

Post Odpowiedz z cytatem
w sam raz dla ciebie...

_________________
"Raczej już zostanie tak jak jest..."
Lubię kaszkęSmile
Sro Lis 08, 2006 16:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Konrad
czepiający sie


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 538
Skąd: Zbrosławice

Post Odpowiedz z cytatem
och dziękuję

_________________
Non omnis moriar...
Sro Lis 08, 2006 16:55 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Quarteris
admin


Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2820
Skąd: TG

Post Odpowiedz z cytatem
Nareszcie sieprzyznałAśRazz

_________________
Moje zasady:

1. Nieważne że moje pomysły są głupie, ważne że je w ogóle mam:p
2. Nie jestem złośliwy, ani perfidny... Jestem po prostu szczery:P
3. Stosuję swoje własne zasady pisowni
4. Wszystkich kolokwializmów używam świadomie
Sro Lis 08, 2006 17:27 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger Nazwa Skype
Konrad
czepiający sie


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 538
Skąd: Zbrosławice

Post Odpowiedz z cytatem
no prawda wyszła na jaw-to straszne chyba się załamię

_________________
Non omnis moriar...
Sob Lis 11, 2006 13:04 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hania
czepiający sie


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 733
Skąd: z metropoliiiii:)

Post Odpowiedz z cytatem
i przestaniesz chodzić do szkoły?

_________________
"Raczej już zostanie tak jak jest..."
Lubię kaszkęSmile
Sob Lis 11, 2006 14:49 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Quarteris
admin


Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2820
Skąd: TG

Post Odpowiedz z cytatem
*skacze z radości*

_________________
Moje zasady:

1. Nieważne że moje pomysły są głupie, ważne że je w ogóle mam:p
2. Nie jestem złośliwy, ani perfidny... Jestem po prostu szczery:P
3. Stosuję swoje własne zasady pisowni
4. Wszystkich kolokwializmów używam świadomie
Sob Lis 11, 2006 15:30 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger Nazwa Skype
Konrad
czepiający sie


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 538
Skąd: Zbrosławice

Post Odpowiedz z cytatem
Nie przestanę chodzić do szkoły-będę się załamywał po kryjomu

_________________
Non omnis moriar...
Sob Lis 11, 2006 19:28 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Quarteris
admin


Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2820
Skąd: TG

Post Odpowiedz z cytatem
Szkoda... Tak sie cieszyłem...

_________________
Moje zasady:

1. Nieważne że moje pomysły są głupie, ważne że je w ogóle mam:p
2. Nie jestem złośliwy, ani perfidny... Jestem po prostu szczery:P
3. Stosuję swoje własne zasady pisowni
4. Wszystkich kolokwializmów używam świadomie
Sob Lis 11, 2006 19:36 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger Nazwa Skype
Konrad
czepiający sie


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 538
Skąd: Zbrosławice

Post Odpowiedz z cytatem
A to peszek...

_________________
Non omnis moriar...
Sob Lis 11, 2006 19:51 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hania
czepiający sie


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 733
Skąd: z metropoliiiii:)

Post Odpowiedz z cytatem
chlip... ale jak sie załamie po kryjomu to popadnie w depresje i go wywalą z tej szkoły Wink

_________________
"Raczej już zostanie tak jak jest..."
Lubię kaszkęSmile
Nie Lis 12, 2006 16:58 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Nie Lis 12, 2006 16:58
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum EVRYTHING Strona Główna » Ksiązka... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

EVRYTHING  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online