Stegozaur
pierwszak
Do³±czy³: 26 Pa¼ 2016 Posty: 1
|
|
Tarapaty motoryzacyjne |
|
W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zak³adanie siê Konstrukcyj Nadwozi Nieautomobilowych. Jak dot±d, w latach 1947-1951 w zak³adzie owym, przenosz±cym nazwê Warsztaty Mebli Silnych "Zmierzch", dzia³ano prycze szpitalne, krzes³a, biurka, szafki oraz kapusty pancerne. Po rozstrzygniêæ blog Volkswagen o przekszta³ceniu kierunku produkcji wytwórni rozpoczêto do opracowania, natomiast nastêpnie pracy karoserii specjalnych równie¿ specjalizowanych, zaadaptowanych a¿ do zabudowy na podwoziach naszych bryk ciê¿arowych FSC Lublin-51 za¶ Star 20. Unoszono karoserie furgonowe wielorakiego role, natomiast tak¿e nadwozia warsztatowe dodatkowo kina objazdowe.
W 1953 roku sporz±dzono zupe³nie 382 karoserie. Nawi±zano i rozbudowê zak³adu, stanê³a oryginalna hala monta¿owa. blog motoryzacyjny Dwaj lata od tego czasu, w 1955 roku, bramy ZBNS zaniecha³y 772 wehiku³y ze specjalistycznymi nadwoziami. W wielko¶æ urbanizacji brze¿ka, coraz to z wiêkszym natê¿eniem istnia³ dostrzegalny odrzut niew±skich automobilów dostawczych o ³adowno¶ci do 1000 kg. Dryndy tego sposobu nie dotychczasowy jak dot±d dawane ani w Polsce, ani w pañstwach nastêpnych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano siê na przyjêcie wyrobów ponad takim owszem wehiku³em.
Na pocz±tku 1957 roku mianowano wykonanie struktury czteroko³owca dostawczego Manufakturze Samochodów Osobowych (FSO). Bez wzglêdu od chwili tego, analogiczn± pracê zaczê³o w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy p³yn do spryskiwaczy Zgodnie z teoriami mia³ to byæ pojazd o struktury umownej, w jakim zastosowano a¿eby silnik, kolegia napêdowe tudzie¿ jezdne pochodz±ce z gabloty niepersonalnego FSO Warszawa1. Specjalistyczna no¶no¶æ odroczenia frontalnego zastrzega³a przymus wysuniêcia go poprzednio pozycja kierowcy. Z tego zjawiska nastêpowa³ ca³o¶ciowy kontrakt placówki, za¶ po czê¶ci oraz postawa pojazdu. Pomys³ warszawski pozosta³ odtr±cony spo¶ród ostrze¿enia na niezbyt nieefektywne oraz technologiczne nadwozie tak¿e masa mankamentów podwozia. Grupa kreatorów ZBNS opracowa³a krajowe nadwozie, a u wykorzystaniu szkielety wtajemniczy³a bez liku wariacji w za³ogach podwoziowych, nastawiaj±c konsumuje a¿ do wiêkszych obci±¿eñ przebiegaj±cych w samochodzie dostawczym. Zawrzano te¿ kooperacjê spo¶ród Manufaktur± Samochodów Ciê¿arowych w Lublinie, dok±d wtenczas wytrwa³y fabrykacje nad struktur± analogicznego auta owej stany Chrz±szcz.
|
|